Frissült a Gmail is – Reszponzív hírlevelek és beágyazott stílusok

gmail-updates-header

A Google végre felhagyott azzal, hogy az Outlook-kal holtversenyben vezesse a “Gyönyörűen megformázott hírlevelek szétbombázása” versenyt. Ugye nem is volt olyan egyszerű megírni egy kampánylevelet, ami tele van szemkápráztató vizuális tartalommal úgy, hogy az minden levelezőrendszerben ugyanúgy, vagy inkább hasonlóan jelenjen meg. A GMAIL MIATT KELLETT INLINE IS KÓDOLNI. Akik […]

Itt a Pingvin 4.0

Összeszedtünk mindent, amit tudni érdemes a Google Pingvin algoritmus legújabb verziójáról. Valós idejű, azonnali frissítések Amikor a Pingvin 3.0 bevezetésre került, több weboldal adminisztrátora panaszt tett a Googlenél, hogy az oldaluk lekerült a keresőmotor listájáról. Ennek több oka is volt. Ilyen például SEO helyezések manipulálása olyan linkgyüjtő oldalakkal, amelyek a Google […]

Facebook Boost Post – Elégetett pénz!

bejegyzes-kiemelese

A Facebook az évek során kiemelkedően hatékony médiummá nőtte ki magát a tartalomszórás területén, és az emberek gyors elérése ma elsősorban ezen a platformon zajlik. Éppen ezért egyre elterjedtebb reklámozni a közösségi hálózaton is. A Facebook hirdetések működéséről itt olvashatsz. Alapvetően a Facebookon bejegyzésekkel szeretnénk felhívni magunkra a figyelmet. Iparáganként […]

Elsőbbséget élvez a Mobil hirdetés – Google AdWords változások

Az emberek manapság pirkadattól alkonyatig – és még tovább is – magukhoz láncolják okostelefonjaikat, kiváló kapcsolatépítési lehetőséget adva ezzel a vállalkozásoknak. A Google évek óta tereli a hirdetőket a mobil hirdetési trendek irányába, most azonban egyértelműen kijelenthető: „A mobil az első” Miért? Több trillió keresést indítottak már a Google hálózatain […]

2017. január 2. – A Google kirobbantja pozíciójából a Flasht

flash-vs-html5

Miután a Google számos lépést tett már annak irányba, hogy szolgáltatásaiban lecserélje a sebezhető flash programnyelvet a stabilabb és korszerűbb HTML5 nyelvre, február 9.-én, kedden bejelentette, végleg le fogja tiltani a flash alapú hirdetések támogatását. Saját böngészője, a Google Chrome már szeptember óta nem támogatja a flasht a teljesítmény és […]

A Google büntetések elkerülése

Google büntetések kivédése

“Ismétlés a tudás atyja.” – szól a mondás. A következő pontok valamennyi olvasó számára bár már jól ismert módszerek lehetnek, úgy gondoltuk nekik sem árthat a legfontosabb lépéseket átolvasni. Nézzük hát melyik 7 lépés betartása javasolt a kiváló keresőoptimalizálás eléréséhez 1: Felejtsd el a link vásárlást! Számtalan oldal található a […]

AdWords végre iOS-en is!

AdWords iOS-re

A Google androidra már 2015 márciusában megjelentette az AdWords hirdetéskezelő mobil applikációját, ami nem meglepő, hiszen saját rendszer előnyt élvez. Azonban 2015 decemberében twitteren már megjelent egy felhívás miszerint várják az iOS tesztelőket a béta programra.   iPhone users, stay connected to your campaigns this holiday season with the AdWords […]