AdWords végre iOS-en is!

AdWords iOS-re

A Google androidra már 2015 márciusában megjelentette az AdWords hirdetéskezelő mobil applikációját, ami nem meglepő, hiszen saját rendszer előnyt élvez. Azonban 2015 decemberében twitteren már megjelent egy felhívás miszerint várják az iOS tesztelőket a béta programra.

 

 

Szerencsére egész jól haladtak a tesztelések és ennek hozományaként 2016. január 28.-án megjelent végre az iOS usereknek is az AdWords hirdetéskezelő applikációja, amelyet iphone-on és ipad-en egyaránt használatba vehetnek mától a hirdetők. Az applikáció cirka 53 megabájt, cserébe olyan funkciókat kezelhetünk benne mint:

  • Kampányok költségkerete
  • Kulcsszó CPC
  • Értesítések beállítása CTR és CPC alakulását illetően
  • Kapcsolatfelvétel AdWords szakértőkkel

Ami szerintem még kifejezetten jó megoldás az applikációban az az, hogy folyamatosan elemzi a kampányainkat és megfelelő tanácsokkal lát el, hogy milyen optimalizálást érdemes végbevinni, hogy a kampány még jobban működjön. Sajnos ezek a tippek angolul jelennek meg (jelenleg), de szerintem ez ma már talán nem jelent akkora problémát egy hirdetőnek vagy ügynökségnek. Viszont cserébe az egész applikáció tud magyarul!

A program tökéletesen kiszolgálja azokat az alap funkciókat, amelyekkel menetközben is egy szakértő / hirdető nyomon tudja követni kampányait, költségeit és bármikor optimalizálhatja azokat, vagy beavatkozhat probléma esetén. Sajnos egy “korlátozás” van a programot illetően, de ez csupán abban merül ki, hogy már rendelkeznünk kell AdWords hirdetési fiókkal mert az applikációból nem indítható új fiók regisztráció, csak meglévővel való belépés.

Fontos még, hogy nem kell aggódnunk ha kétlépcsős azonosítást is használunk (ami ugye kiemelten fontos egy ügynökség esetében!) ugyanis a program tökéletesen kezeli ezt is, és könnyen beírható a kapott vagy generált kód, ami után már hozzá is férünk a kezdőképernyőhöz.

Letölthető innen: https://appsto.re/hu/pDL19.i