Facebook és instagram hirdetések
A Facebook és Instagram hirdetések vagy oldalak a kétirányú kommunikáció lehetőségét tárja elénk, aminek köszönhetően elérhető, hogy ne csak beszélj ügyfeleidnek, hanem beszélgethess velük. A kétség kívül dinamikusan fejlődő felületek a hagyományos hirdetési csatornákhoz képest sokkal olcsóbbak - akár ingyenes is lehet -, gyorsabbak, hozzáférhetőbbek és mindenki által elérhető eszközökből áll. Egy facebook poszt is nagy elérést generálhat, és a közlésig nem kell napokat várni úgy, mint egy újság esetében például. Nem kell továbbá attól félnünk, hogy a megosztott anyag hibásan kerül a nyilvánosság elé, illetve az körülményesen vagy nem is módosítható. Az iparágunkkal kapcsolatos kreatív és érdekes tartalmak közzétételével pedig olyan célcsoportot gyűjthetünk magunk köré, akikből nagy valószínűséggel ügyfelek/vásárlók/vendégek lesznek és még akár márkahűséget is elérhetünk náluk.
A közösségi média felületek, mint a Facebook is főképp a reklámokból él meg, amiben persze semmi meglepő nincs. Ez nekünk is egy nagyszerű lehetőség, hiszen nagyon finom célzásokkal lehet a profilokból kinyert adatok alapján célozni egy-egy adott csoportot a hirdetési rendszerüket használva. Tegyük fel, hogy gyerekruhákat szeretnél árulni és van hozzá szuper vizuális hirdetésed is. Nincs is más teendőd, mint a Facebookon úgy beállítani a hirdetéseid, hogy kizárólag az anyukáknak, friss gyermekvállalóknak, szülőknek jelenjen meg senki másnak.
A Facebookot az teszi tökéletes marketing gépezetté, hogy rengetegen használják napi szinten asztali és mobil eszközön is, ezért bármikor - bárhol elérheted a számodra fontos célcsoportokat, és a profilok adta kategorizálási lehetőségekkel pedig számos kombinációt beállíthatsz az elérni kívánt embereket illetően. Mit is jelent ez pontosan?
- Ország, régió vagy akár 10km-es sugarú körben való hirdetés
- Több nyelv megcélzása egyszerre – így aki magyar, de angolul beszél és azt a nyelvet preferálja épp – mert gyakorol – neki is megjelenítheted magyar nyelvű hirdetésed
- Életkor, nem, kapcsolati állapot és iskolázottság
- Érdeklődési kör, hobbi és egyéb tevékenység alapján
- Vallási vagy politikai elköteleződés
- Más, az iparágadban tevékenykedő cégek, csoportosulások, szervezetek célzása
Mindezek változatos kombinációjával a tényleg számodra megfelelő célcsoportot érheted el!
Az Instagram több, mint 200 millió aktív felhasználóval rendelkezik 2015 harmadik negyedévében, sikere Magyarországon is kétségbevonhatatlanan. Az aktív felhasználó több, mint 5 millió. De miért hasznos ez nekünk üzleti szempontból? A kérdésre a válasz nagyon egyszerű. Mivel a vizuális hirdetések sokkal nagyobb számban kerülnek megtekintésre és végeznek vele valamilyen műveletet az emberek (kattintanak, feliratkoznak), ez a platform a legmegfelelőbb hely a kreatív tartalmak megjelenítésére, legyen az hirdetés, vagy egy jól megszerkesztett céltudatost post.
Hogyan segít a Move Agency, hogy a Facebook és Instagram hirdetések sikeresek legyenek?
A közösségi média koordinálásában tapasztalt marketing szakembereink segítenek a vállalkozáshoz ma már nélkülözhetetlen, lendületes közösségi élet bevezetésében és fenntartásában. A hirdetések minőségét garantáljuk, közzététel előtt mindig egyeztetünk Veled, és igény szerint közösen változtatunk. Vállaljuk céged teljes körű Facebook és Instagram hirdetésidnek és oldalaidnak menedzsmentjét, amelynek segítségével növelheted piaci részesedésed és bevételed, mindezen felül kiépíthetsz egy vásárlói bázist akikkel megoszthatod akcióid, új termékeid, vagy akár visszajelzést is kérhetsz egy adott termékedről/szolgáltatásodról.
- Szöveges és vizuális hirdetés megtervezése – hozott képek, vagy stock fotók használatával
- Kampányok és hirdetéscsoportok felépítése
- Szegmentálás és célcsoport beállítása
- Konverzió mérés beállítása és követése
- Egyéni célközönségek létrehozása
- Riportolás az elért eredményekről, célokról, konverziókról
- Remarketing beállítások – csald vissza azokat akik már jártak nálad, de mégsem vásároltak/konvertáltak
- Facebook és Instagram oldal menedzselése – postok megírása és rendszeres, egyeztetett stratégia mentén történő folyamatos kommunikáció az oldalon
- Nyereményjátékok és egyéb promóciós események kidolgozása, megvalósítása és menedzselése
A legfontosabb közösségi csatornákon biztosan számíthatsz ránk!
Mennyibe kerül?
Az előzetes konzultáció minden esetben díjmentes. Természetesen - mint az cégünkre jellemző - minden ügyfelünk egyedi árajánlatot kap. Ha több különböző csatorna menedzselésével bízol meg minket, a szolgáltatásainkat kedvezményesen veheted igénybe!